FANDOM

Джексон
Jackson
Призначення

Знищення ворожих бронмашин

Виробник

США

Початок створення

Листопад 1943

класифікація

САУ, класу протитанкових гармат

Екіпаж

5 людей

Вага

28,5 тон

Потужність двигуна

450 к.с.

Максимальна швидкість

31 км/год

Бронювання корпусу

30мм

Озброєння

90-мм зброя

Експлуатацію розпочато

у грі у 19459у реалії 1944)

Виведений зі складу військ

1990

статус

Ціна 20 доларів

M36 Jackson - це самохідна артилерійська установка. класу протитанкових гармат часу Другої світової війни.Використовувалась на озброєнні у США.Серійно вироблялася із листопаду 1943[1]

Історія Редагувати

Армія США, детально вивчила причини поразки польських і нідерландських військ у 1939-1940 роках.Вона прийшла висновку, що поляки і голандці не були озброєні спеціалізованими протитанковими гарматами, які мали гарну рухомість і таку ж броню.Оскільки вони мусили воювати із більш потужними танками, ніж у них протитанкові гармати, поляки і голандці були швидко окуповані.Першою гарматою, котра зруйнувала ці припущення була M10, яка була запущена у серійне виробництво у 1942 році.У тому ж році можна чітко побачити посилення німецької бронетехніки.Американський уряд довго сперечявся, яка американська протитанкова гармата краще, все-таки вибрали Джексона.Із 1943 року випустили усього  2324 таких гармат.

Експлуатація Редагувати

Перша партія із 40 гармат М36 прибула у Європу у вересні 1944 року і поступила на озброєння до 1 американської армії.М36 вперше вступили у бій на початку жовтня 1944 року біля німецького кордону.У наступних битвах німці понесли великі втрати.Ось чому, вони не перейшли у контранаступ у листопаді.На відміну від М10, не одна М36 не була доставлена союзникам за час війни.

В післявоєнні часи САУ потрапила на озброєння до Японії.Джексон навіть, брав участь у Корейській війні.

Виноски Редагувати

  1. Цікаво, чому в грі вона доступна із 1945 року?