FANDOM

Захід зустрічається зі Сходом - це 19 місія в R.U.S.E. і перша частина Німецької серії місії. Це продовжує історію Джо Шерідан, командувач США 1-ї армії разом з Ендрю Кемпбеллом і Енджі Саммерсом, причому останній нещодавно звільнився з Колдіц Замок; володіння в Торгау, щоб захопити науково-дослідний центр там де Російські робити (на основі сумно відомого день Ельби, де США 1-ї армії 69-та стрілецька дивізія зустрілася з 58-гвардійської стрілецької дивізії 5-ї гвардійської армії в Торгау).

Історія Редагувати

Огляд Редагувати

Після захоплення фельдмаршал Еріх фон Ріхтера в Бельгії, Шерідан і Кемпбелл допитували його, і дізналися, інформацію на початок дослідження німецької зброї в Торгау. Фон Ріхтер заявив, що це тепер проблема Шерідана, оскільки ці озброєння падатиме на російські руки. Три місяці по тому в Колдіц, Енджі Саммерс, після звільнення з Колдіц повідомляє Шерідан і Кемпбелл, що Прометей також працює для росіян, що робить його потрійним агентом. Шерідан вирішив кинутися в Торгау, як тільки можливо, і вдалося захопити HQ до того, як росіяни зробили.

WestMeetsEast

У вас є можливість вибрати куди атакувати

Проходження Редагувати

Західного зустрічається зі Сходом скріншот на ПКЦе сумно День Ельби з родзинкою, готові? Тепер потрібно, щоб захопити що німецький штаб, перш ніж робити Поради, поворот від оригінальної історії, в якій американці відповідає Поради мирно.

Це ще один ви-ні-Make-одиниці місія, але вам буде надано одиниць пізніше. Огляд, що тепер Шерідана ї армії повинні досягти якомога швидше Торгау, але є поворот. Немає боротьба з росіянами, так як вони все ще союзники, ну, технічно тільки на папері, підписаний лідерами. 1-й Український фронт 42 в грі одиниці веде до Торгау повній швидкості, вам потрібно буде отримати, що штаб, перш ніж вони зайнялися, який дає вам 15 хвилин або менше, щоб дістатися там.

Ви будете мати полк з шести Повітряно-десантних одиниць, доступних безпосередньо. Ковельський, а потім говорить вам про M19-х готові для замовлень (2 M19-х). Ці M19 є мобільні підрозділи AA дуже корисні в прийнятті вниз літак і піхоту, але не стикаються їх танкS, так як вони будуть знищені. Потім у вас буде розвідкагоги увічнені доступні у вигляді Коник розвідувальної площині. Тоді вам буде надано ескадру з трьох CALLIOPE пускових ракетних танків, а також ескадру M36 Джексон винищувачів танків. Всі бронетанкові підрозділи будуть замінені, коли вони будуть знищені, так що не хвилюйтеся. Але у вас є тільки 6 Повітряно-десантні підрозділи, і це його, вони не будуть замінені. Якщо всі вони загинуть, ви провалити місію.

Якщо ви грали, як Рад боях проти процесор, ви помітите, що у росіян є ганебні КатюшаS або більш простий в "Stalinorgel" або Сталіна орган в простому англійською мовою. Вони ракетні пускові установки, і вогонь великі залпами ракет замість артилерії. Їх діапазон може бути невеликою, але вони мають неперевершену вогневу міць в порівнянні з іншими артилерії. Тільки німці та американці мають аналогічний тип пристрою. У нашому випадку в даний час, ми використовуємо Калліопи, ракетний запуск Шерман резервуарів. Ніцца? Вони запуску ракет, як катюші, але вони мають Шерман характеристики, а також.

Тепер поговоримо про керівництво. Як було сказано вище, ви отримаєте одиниці, ви також помітите, що ви можете використовувати 3 шляхи, щоб дістатися до Торгау. Це керівництво буде для центральної траси, яка швидкий, але найбільш сильно захищав. Два інших маршрути довше, але в обмін більш тонкі оборону. Існує таймер 15 хвилин, тобто, як довго німці на сході може містити російських назад, поки вони не будуть розбиті, і вбив. Вам потрібно буде отримати HQ раніше. Перші замовлення Ви ракети, щоб знищити казарми вліво, що будуть вбивати дратує піхоту, яка буде навчатися там. Тепер ви побачите 2 світлові одиниці наближається, замовити Recon блок, щоб розвідати їх. Вони PumaS, німецький прототип броньовані розвідувальні. Не посилати M19 до їх смерті, наближаючись до їх. Замість цього, замовити ваш танк мисливців Jackson, щоб убити їх. Тепер, замовити розвідку, щоб розвідати найближчий місто і замовити Калліопи таким чином: два вбивства піхоти в місті, один, щоб мати справу з Пак 36 в пістолетом у лісі , Тим не менш, просування ваших airbornes в містах і тримати їх там, але вбити в Panzer IV-х, який буде наближатися до вас зі своїми Джексонів, як вони будуть shread піхоти.

Там буде 3 піхотні підрозділи, що наближаються з лісу, вбити їх Калліопи швидко або ви могли б убити їх з вашим M19 років. Scout наступне місто з вашого Коник. Ви побачите три JagdpantherS, Blockhaus, кубло MG, і 2 піхотні поряд з Пак 40. Використовуючи Ваші Калліопи, вбити в Blockhaus перше, піхоту поруч, і Пак 40 в минулому. Ваше розвідка буде мати, щоб залишити через бойовиків, а потім Шторх ворог розвідка літак наближається на своєму місці. Вбити цього хлопця з M19-х. А тепер ви побачите Штука пікіруючих бомбардувальників наближається. Кемпбелл відзначити, що вони безумці Ганса Rudel в. Що страшно про них? Їх Штуки не пірнати, вони нападають! Ті хлопці використовувати 37мм гармати на своїх крилах, щоб вбити свою броню. І не сподіваюся, що ці хлопці будуть з'являтися на бойовий режим, вони з'являються тільки тут. Вони мають свої власні можливості розвідників теж, і з 37mm гармати вражає вище, ваша броня не стійте. Замовити ваша M19, щоб убити загрози якомога швидше. Ваше розвідка повернеться чарівним (не знаю як), використовувати їх, щоб розвідати Jagdpanthers, і не турбувати своїм Джексонів щодо їх усунення. Використовуйте ваш повітрі. Остерігайтеся, хоча, Puma буде stike вас від задньої, так перемістити танк мисливців назад і вбити його за підтримки Recon. Ворог піхота також удар із заходу вашої позиції, так вбити їх з вашим M19 років. Надішліть розвідку вперед, і ви побачите аеродром, два StugS, і Пак 40. Вбити Pak 40 Перший своїм Калліопи, то Stugs з Джексонів, а також зняти цю аеродром за допомогою цього Калліопи після вбили через Пак 40. Чому? бо аеродром виробляє ширяє Штуки і також знаходиться Me 262, найбільш дратує і кращий літак противника в кампанії ви можете мати. Це винищувач, убийте його швидко, поки вона на землі, або, якщо ви трохи пізно, використовуйте M19, всього переконайтеся, що ви не бачите іншого Штука в найближчі.

Потім перемістіть піхоти до наступного міста і утримуйте його там. Авансові всі ваші одиниць бронетехніки вперед по мосту. Якщо ви швидко Таймер Віль показати 9-8 хвилин, так що не поспішайте з підприємством. На сході, російські літаки отримати з нізвідки і вбити всіх німців. Радянський броня також рухається швидко, але не поспішайте. Після того як ви взяти аеродром, новий виверт доступний слід. Активуйте Терор в наступному секторі. Це виверт, активізує протягом двох хвилин, і будь-який ворожий загін у районі схильний маршрутом легше. Після цього не буде зроблено, ескадрилья Р-47 з'явиться і вбиває більшість ворожої броні є, заощаджуючи ваш час. Якщо ви ліниві, то швидко! Існує прихований Sturmtiger поруч з штаб-квартирою, вбити його з Джексонів, перш ніж він починає бомбити ваш повітрі. Ще Sitrep, російські вбивають німців так швидко, але вони не будуть достатньо швидко. В даний час, ви повинні перемістити піхоту близько штаб. Коли таймер показує 2 хвилин, вам потрібно буде поспішати, як там лава приходить на вас. Це, як він буде йти, 18 Пе-8 важкі бомбардувальники не з'являються з нізвідки зі сходу і килим бомбити базу німця, знищуючи будь-які будівлі все ще стоять там, з подальшим масовим хвилі LI-2 cointaining десантники Росії. Ці хлопці не є найсильнішими пункти, але є багато з них, так що краще поспішити ваш піхоту, щоб захопити що штаб оскільки ці російські впаде пункти на площі поруч з вами (не як ви можете пошкодити їх, але будьте обережні в будь-якому випадку). Так бути швидким і отримати цю річ, перш ніж це занадто пізно.

Тоді, якщо ви отримаєте, що штаб досить швидко, ви закінчите місію і Ковальський буде передбачати, що Німеччина не буде зроблена, але, Кемпбелл думає інакше, якщо Прометей може почати ще одну війну.

Поради та хитростіРедагувати

  • Збережіть піхоту. Ви не отримаєте жодної заміни піхоти, так що будьте обережні, використовуючи їх!
  • Деякі з бронемашин, ймовірно, будуть зруйновані, але вони будуть замінені, так що не хвилюйтеся.
  • Використовуйте центральну маршрут, щоб дістатися до HQ швидко.
  • Ваші одиниці можуть спустошити піхоту, використовуйте цю здатність добре.
  • Ваші Калліопи ще використовують основні гармати стандартного Шермана, так що вони можуть як і раніше використовувати його для пошкодження броні.
  • Ніколи не дозволяйте бути Штукам поруч із силою, так як вони швидко знищить броню.
  • У Штуки в цій місії елітні JU-87Gs, які мають дві гармати Panzerknacker і можуть зруйнувати навіть'Стійку структуру в один прохід.
  • Як таймер добігає кінця, важкі бомбардувальники будуть бомбити німецьку базу, будьте обережні, це може вбити вашу піхоту.