FANDOM

КВ-1
KV-1 01

КВ-1 в реалі
RUSE KV-1

Зображення в грі
Виробник
Icon USSR

СРСР
класифікація

Важкий танк прориву укріплених смуг оборони

Екіпаж

5 чол

Вага

43,1 тони

Потужність двигуна

чотиритактний V-подібний 12-циліндровий дизельний двигун У-2К потужністю 500 к. с. (382 кВт) при 1800 об / хв, згодом через загальне збільшення маси танка після встановлення більш важких литих веж, екранів потужність двигуна довели до 600 к. с. (441 кВт).

Озброєння

гармата Л-11 калібру 76,2 мм з боєкомплектом 111 пострілів (за іншими даними — 135)
2 кулемети

КВ-1 (Клим Ворошилов) — радянський важкий танк часів Другої світової війни. Зазвичай називається просто «КВ»: танк створювався під цим ім'ям і лише пізніше, після появи танка КВ-2, КВ першого зразка отримав цифровий індекс.

Історія створенняРедагувати

Випускався з березня 1940 по серпень 1942 року. Брав участь у війні з Фінляндією і Німецько-радянській війні.

Існує помилкова думка, що танк був створений у ході Фінської кампанії для прориву фінських довготривалих укріплень (лінії Маннергейма). Насправді танк почав проектуватися ще в кінці 1938 року, коли стало остаточно зрозуміло, що концепція багатобаштового важкого танка, подібного Т-35, є тупиковою. Було очевидно, що наявність великої кількості башт не є перевагою. А гігантські розміри танка лише збільшують його вагу і не дозволяють використовувати досить товсту броню.

Наприкінці 1930-х були зроблені спроби розробити танк зменшених (у порівнянні з Т-35) розмірів, але з товстішою бронею. Проте конструктори так і не зважилися відмовитися від використання кількох башт: вважалося, що одна гармата буде боротися з піхотою і придушувати вогневі точки, а друга обов'язково повинна бути протитанковою — для боротьби з бронетехнікою.

Нові танки, створені в рамках цієї концепції (СМК і Т-100), були двохбаштовими, озброєними 76-мм і 45-мм гарматами. І лише в якості експерименту розробили ще й зменшений варіант СМК — з однією баштою. За рахунок цього скоротилася довжина машини (на два опорних ковзанки), що позитивно позначилося на динамічних характеристиках. На відміну від попередника, КВ (так назвали експериментальний танк) отримав дизельний двигун. Перший примірник танка було виготовлено на Ленінградському Кіровському заводі (ЛКЗ) у серпні 1939 року. Спочатку провідним конструктором танка був А. С. Єрмолаєв, потім — Н. Л. Духов.

30 листопада 1939 почалася радянсько-фінська війна. Військові не упустили нагоду випробувати нові важкі танки. За день до початку війни (29 листопада 1939 р.) СМК, Т-100 і КВ відправилися на фронт. Їх надали 20-й танковій бригаді, оснащеної середніми танками Т-28.

КонструкціяРедагувати

Для 1940 серійний КВ-1 був справді новаторською конструкцією, що втілила в собі передові ідеї того часу: індивідуальну торсіонну підвіску, надійне протиснарядне бронювання, дизельний двигун і одну потужну універсальну гармату в рамках класичної компоновки. Хоча окремі рішення з цього набору неодноразово реалізовувалися раніше на інших зарубіжних і вітчизняних танках, КВ-1 був першою бойовою машиною, що втілила в собі їх комбінацію.

Це був ПЕРШИЙ серійний важкий танк, що дійсно переважав за своїми ТТХ всі німецькі танки 1941 року (Т-35 був на вузьких гусенях, мав карбюраторний двигун і слабше озброєння).

Деякі експерти розглядають його як етапну машину в світовому танкобудуванні, що зробила значний вплив на розробку важких танків в інших країнах. Класичне компонування на серійному радянському важкому танку було застосована вперше, що дозволило КВ-1 отримати найбільш високий рівень захищеності і великий модернізаційний потенціал в рамках цієї концепції в порівнянні з попередньою серійною моделлю важкого танка Т-35 та дослідними машинами СМК і Т-100 (всі — багатобаштових типів). Основою класичної компоновки є поділ бронекорпуса від носа до корми послідовно на відділення управління, бойове відділення та моторно-трансмісійне відділення. Механік-водій і стрілець-радист розміщувалися у відділенні управління, три інші члени екіпажу мали робочі місця в бойовому відділенні, яке об'єднувало середню частину бронекорпуса та башту. Там же розташовувалися гармата, боєзапас до неї та частина паливних баків. Двигун і трансмісія були встановлені в кормі машини.

Стратегія і тактика застосування КВ-1 у гріРедагувати

  • У 1939 році невелика група цих танків може знищити будь-які бронеоб'єкти інших фракцій з легкістю.
  • У 1942 , незважаючи на те, що Радянський гравець тепер може побудувати середній танк Т-34, він як і раніше може успішно використовувати КВ-1 у складі невеликих загонів, Оскільки це танк, який може зрівнятися з німецьким Тигром (хоча інші народи зараз при застосуванні своїх протитанкових засобів можуть знищити їх).
  • Через КВ-1 СРСР вважається однією з найсильніших країн для використання в ігровому режимі Total War.
  • Було б ефективно використовувати їх у Total War на початку гри, коли ще ворог як і раніше має лише легкі танки, при цьому просто переслідувати противника (знищення складів , баз, конвоїв). Ворог, швидше за все, будуватиме свої власні танки, хоча це коштуватиме йому значних коштів на початку гри .

Виноски Редагувати