FANDOM

Казарми (в англ. та американській вимові Infantry Barracks — піхотні бараки,— споруди, де формуються, проживають і проходять навчання піхотні підрозділи; в них зосереджені також легкі розвідувальні засоби, а в деяких випадках можуть створюватися навіть надлегкі танки. Як і всі юніти будівель, казарми мають однаковий захист, незалежно від того, яка з фракцій будує їх. Тим не менше, не всі фракції платитимуть однакову ціну за створення своїх казарм.

Вартість по фракціямРедагувати

Сполучені Штати - $ 20
Німеччина - $ 30
Великобританія - $ 30
Франція - $ 25
Італія - 20 $
Радянський Союз - $ 10
Японія - $ 15

Зображення у гріРедагувати

Історія Редагувати

Ранні казарми, такі як римської преторіанської гвардії,— були побудовані, щоб підтримувати елітні військові сили. Є ряд останків римських казарм поблизу старовинних прикордонних фортець, таких як Vercovicium і Vindolanda. З них і від тодішніх римських джерел ми можемо бачити, що основи життя у військовому таборі залишаються незмінними протягом тисяч років. Вже у ті стародавні часи в казармах було все, необхідне для створення побуту військовим. Окрім самих військових там у спеціальних приміщеннях працювали лікарі, кухарі, пекарі, шевці та чоботарі, ремісники з ремонту зброї, кінської упряжі, перукарі, тощо. Організовувалося лазнево-пральне обслуговування та вдоволення інших життєвих потреб. Окремі місця обладнувалися, звичайно, для зберігання зброї, речей, проведення навчань та тренувань з різних видів бойової підготовки.

На початку сучасного періоду вони становили частину «військової революції», отже вчені вважають, ці споруди внесли вирішальний внесок у формування національної держави та збільшення витрат на утримання постійних армій. Великі, постійні казарми були розроблені в 18 столітті двома домінуючими державами в той період, Франції та Іспанії. Через побоювання, що регулярна армія, що постійно і концентровано проживає в казармах, може становити загрозу конституції і правлячої монархії, казарми не будувалися у Великобританії до 1890 року, аж до самої війни з Наполеоном.

Ранні казарми були багатоповерхові блоки, часто згруповані в чотирикутнику навколо двору чи плацу. Хорошим прикладом є Ravensdowne казарми Бервік-апон-Твід. Ці споруди одні з перших в Англії, що були спеціально побудовані саме як казарми для розташування військ [1]. У 18-му столітті ускладнення військового життя призводять до необхідності побудови окремого житла для різних рангів.Так, у фіцерів завжди були великі окремі номери. Доводилося будувати окремі квартали для сімейних вояків. Цілі квартали відводилися для будівництва спеціалізованих будівель, їдалень, кухонь, лазні, приміщень для шкіл , лікарень, складів зброї, гімназій, шкіл верхової їзди і стайні.

Перші масштабні навчальні табори були побудовані у Франції та Німеччині на початку 18-го століття. Для британської армія у 1854 був побудований табір Aldershot.

До Першої світової війни піхотні, артилерійські та кавалерійські полки мали окремі казарми. Перші морські казарми були обладнані у старих списаних і витягнутих на берег парусних суднах, але ці антисанітарні споруди невдовзі були замінені великими стаціонарними морськими казармами у великих портових містах Європи та Сполучених Штатів, як правило, з гамаками замість ліжок.

Навіть такі досить об'ємні споруди були недостатні для величезної армії відмобілізованих після 1914 року після початку Першої світової війни. Почалися масові будівництва споруд, що швидко зводилися і були зроблені з деревини або гофрованого заліза.

Облаштування казармиРедагувати

На прикладі сучасних ЗС України можна ствержувати, що порядок розташування особового складу в казармах чи польових таборах детально розписаний у Статуті внутрішньої служби ЗС України [2]

Виноски Редагувати

  1. Будівництво розпочалося в 1617 році за проектом видатного архітектора Миколи Hawksmoor
  2. Закон України Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, N 22-23, ст.194 )

ПосиланняРедагувати