FANDOM

Королівський тигр
RUSE KingTiger
Призначення

Важкий танк покращений танк

Виробник
Icon Germany

Німеччина
Початок створення

1944

Застосування у військах
Icon Germany

Вермахт
класифікація

Важкий танк

Екіпаж

5 осіб

Вага

70 т

Потужність двигуна

700 к.с.

Паливний бак

бензин

Максимальна швидкість

28 км/год

Бронювання корпусу

75-мм

Озброєння

88-мм KwK 43 L/71

Експлуатацію розпочато

1944 (березень)

Виведений зі складу військ

1945 (травень)

статус

ціна 50

Якщо Тигр був легендою, то Королівський Тигр був його спадкоємцем. "Königstiger" - німецькою, що означає "Бенгальський тигр", але в народі його називали " Королівський тигр".

Історія створення Редагувати

Восени 1942 року Нацистська Німеччина почала розробку нового важкого танка, який повинен був замінити Tiger I. Влада доручила розробку танка двом конструкторам, Хеншелю (Henschel) та Порше (Porsche). Порше створив два проекти, основані на попередньому прототипі VK4501(P), та отримали позначення VK4502(P). Перший прототип назвали Typ 180 (Turm Vorne Ausf A,В), башта розташовувалась по центру корпусу. А другий прототип отримав назву Typ 181(Turm Hinten Ausf A,В,С), в ньому башта була розташована ззаду корпусу. Обидва прототипи були створені на однаковій ходовій.

Henschel розробив свій прототип набагато швидше (так як в ньому застосовано багато компонентів від Panzer V Panther), він і був прийнятий у виробництво. VK4503 (H) зовсім відрізнявся від Tiger I і був, скоріше, схожий на збільшену «Пантеру», тим більше, що у них було багато спільних (однакових) компонентів. 20 жовтня 1943 дерев'яний макет Tiger II був представлений Адольфу Гітлеру в маленькому містечку на Сході Пруссії. Підготовка до виробництва почалася на заводі Henschel в Касселі (Kassel) в грудні 1943 року. Було зібрано 3 прототипи, і з січня 1944 року почалося серійне виробництво танка.

Мобільність Редагувати

Мобільності танку сильно не вистачало, це було спричинене його високою масою. По бездоріжжю швидкість різко падала, а використання палива стало великою проблемою, адже танк використовував 500 л бензину на 100 км, а постачати на фронт таку кількість бензину тільки для одного типу танків було дуже проблематично.

Зміни в процесі виробництва Редагувати

У процесі серійного виробництва танк зазнав сильних модифікацій. Зміни торкнулися озброєння танка (застосовували модифіковану 88-мм гармату 8.8 cm KwK 43/111 зі зміненою маскою) і дрібних поліпшень конструкції бронювання, та силового відділення. Прототипи і декілька перших серійних машин обладнали двооб'єктивними прицілами TZF 9Ь, пізніше стали застосовувати Однооб'єктивний приціл TZF 9d / 1. Був модифікований також буксирний гак. У 1944 році велика кількість танків, які використовуються на Західному фронті, отримала додаткове бронювання силового відділення, що захищало чутливі частини двигуна (особливо повітрозабірники). Крім того, танки відрізнялися один від одного розташуванням на броні додаткового обладнання та запчастин. У башті Порше товщина лобової броні — 107 мм, броня бортів і корми — 80 мм, а дах — 40 мм. У вежі Хеншеля товщина лобової броні — 180 мм, борти й корма — 80 мм, дах — 40 (42) мм. Танк з баштою Хеншель важив 68000 кг, а з вежею Порше — 67500 кг.