FANDOM

Перевал Кассерин
Kasserinepereval
Загальна інформація
Місце дії Північна африка.Кассерин
Дата 21-23 лютого 1943 року
Союзні командири майор Шерідан і Ендрю Кемпбелл
Ворожі командири Ервін Роммель
Основні цілі Втримати Кассерин і активувати хитрість
Бонусні цілі Зберегти усі протитанкові гармати
Війська союзників 21 танкова дивізія
Провал Захоплення ворогами Кассерину або неввімкнення хитрості
Результат Контнаступ американців
Попередня місія In comand
Наступна місія Зіткнення у Гафси

Перевал Кассерин - це третя місія кампанії в грі. По умовам викликає складність, але якщо розібратися то нема нічого страшного.

Опис Редагувати

У минулій місії майор Шеридан захопив Кассерин і тепер організовує захист цього місця від нападу німецько-італійських військ.21-а танкова дивізія була розбита і вимушена відступити.Тепер на Кассерин насуваються війська з чотирьох сторін.Але Шеридан витримує всі атаки ворожого війська.І це стала переломним моментом у боротьбі Америки проти осі.Війська союзників пішли у контнаступ.А майор Шеридан отримав підвищення до підполковника.

Цілі Редагувати

Основні

  • Витримайте натиск осі на Кассерин(600 балів)
  • Активуйте хитрісь : Розшрифування(50 балів)

Бонусні

  • Збережіть усі протитанкові гармати(500 балів)

Тактика Редагувати

Розмістіть протитанкові гармати біль самого входу.Якщо вони будуть дуже далеко ви програєте або втратите декілька гармат.Треба , щоб біля кожної гармати був піхотинець.В самому початку рекомендую відправити піхотинця на самісінький схід він знищить дві одиниці важкої артилерії, для захисту поставте двох піхотинців біля східних воріт.В тей самий час відправте піхотинця на захід він знищить декілька одиниць.Після цього нехай піхота повертається до Кассерину.Відбивайте атаки з трьох сторін півночі,сходу і заходу.А атака з півдня буде лише в самому кінці місії.Незабувайте про хитрощі, бо без їх використання ви програєте.