FANDOM

Профілі у R.U.S.E. - це позначення рівнів, а також манери ведення бою у ваших союзників і ворогів, що мають штучний інтелект.Є 6 характеристик(профілів) штучного інтелекту, від вибору якого залежать їхні дії.Оскількі у цих профілів штучний інтелект їхні дії легко вгадати, але не завжди.

Класифікації Редагувати

Сбалансований Редагувати

Основна стаття Збалансований(профіль)

Цей ШІ буде рівномірно використовувати, кожну техніку, кожну виробничу базу.Він завжди починатиме від посилання одного-двох піхотинців до вашого штабу на початку битви,а закінчуватиме атаками технікою з бронею у 75 міліметрів на фініші битви.

Повітряні сили Редагувати

Основна стаття Повітряні сили(профіль)

Цей ШІ на старті битви розпочне з побудови аєродрому і декількох юнітів на ньому.А закінчуватиме битву цей борець із 3-4 злітними полями.Він швидко дістанеться у будь-яку точку на карті і так само швидко знищить наземний, ворожий юніт.

Гаубиця Редагувати

Основна стаття Гаубиця(профіль)

Цей ШІ використовуватиме артилерію,протитанкові гармати і ,звичайно ж, зенітки.Не раджу з ними зв"язуватися не у ближньому бою.

Бліцкриг Редагувати

Основна стаття Бліцкриг(профіль)

Цей ШІ намагатиметься якомога швидше зруйнувати вас і ваші точку доходу.Атакуватиме він ,звичайно, легкими танками.

Черепаха Редагувати

Основна стаття Черепаха(профіль)

Цей ШІ буде грати лише на оборону і не мріятиме про контратаку у можливих ситуаціях.Його захопити з легкістю можна лише на початку битви.А далі він ставитиме кожну техніку на крок далі, аж доки не дійде до вашого штабу, якому ,безперечно, загрожує знищення.

Прототип Редагувати

Основна стаття Прототип(профіль)

Прототип буде використовувати у боях нові, технічні розробки.Це єдиний профіль, котрий недоступний у 1939 році.