FANDOM

Спам
Spam2
Загальна інформація
Назва Спам чи Масована атака
Належність (ким може застосуватися)
Фракции 00
Будь-ким
Коли (час дії) застосувати НВ
Ефект від застосування Введення супротивника в оману щодо своїх дій і отримання переваг на його слабких ділянках

Спам є видом хитрощів, коли гравець веде гру, надмірно використовуючи одну й ту ж саму тактику знову і знову, постійно повторюючи певні кроки з певною періодичністю. Чи, як варіант, гравець здійснює будівництво надмірної кількості одного і того ж пристрою в надії організувати чисельну перевагу або здивувати, збити з пантелику гравця протилежної команди.

ОписРедагувати

Ця стратегія може збити з толку менш досвіченого гравця. При цьому фаворити гри можуть помітити спам і вдатися до ефективної протидії, змінивши, скажімо, напрям головного удару чи перекинувши в інше місце основні сили захисту. Деякі гравці створюють масивні сили, що складаються тільки з одного типу юнітів (наприклад, танки, винищувачі, бомбардувальники...), щоб потім відправити усю цю однорідну масу хвилями, що практично неможливо протидіяти, проти іншого гравц/я (-ів). Тим не менш, в RUSE у гравців є можливість передбачити ходи свого ворога. Отже, у певній мірі, спаму легко запобігти. Наприклад, багато зеніток можна дешево і швидко побудувати, усуваючи загрозу спаму бомбардувальниками / винищувачами. Мобільна система ППО. може розірвати повітряну атаку. Скажімо, будівництво САУ у Великобританії є відносно дешевим, і може усунути загрозу танкового спаму. Чого не скажеш про можливості інших фракцій, скажімо, Італії.

Чимало гравців люблять збирати маси артилерії перед атакою, але це, як правило, не вважається, як спам [1]. Підрозділи артилерії, як правило, захищені або діють за підтримки інших типів юнітів. Якщо не передбачити захист, ця концентрація буде легко руйнуватися під час повітряного нападу чи ударам по флангу.

Один тип загально застосованого спаму, який насправді працює,— італійський пік-бак, в якому маси середніх італійських танків, зазвичай Carro M13s і M15s, направляються у відносно ранньому періоді гри, що може зловити інших гравців зненацька. Тим не менш, італійські підрозділи бідні (плата за економію), і можуть бути знищені легше, аніж подібні формування інших фракцій. Артилерійські і протиповітряні юніти можуть розірвати цей тип масової атаки

Спам і Бліц — це дві різні тактики, які не слід плутати. Бліц включає стратегічне використання подібних юнітів, таких як легкі, середні і важкі танки, щоб придушити противника і, як правило, відбувається на початку гри. Спам є набагато більш безрозсудним, тому що він вимагає витрачати на себе більшість ресурсів на одного конкретного юніта чи будівлю.

ЗауваженняРедагувати

  • Будівництво одночасно великої кількості дорогих потужних танків високої якості (наприклад, королівських тигрів) може бути ефективним методом підготовки атаки / оборони. Проте при цьому ви повинні охоплювати серйозну протиповітряну оборону і залучати значну кількість бійців для охорони, щоб надійно впевнитися в неможливості враження Вашого дорогого будівництва з повітря.
  • Ретельно готуйте і проводьте розвідку, щоб слідкувати за всіми можливими напрямками ворожої атаки.
  • Ця тактика, як правило, не схвалюється більшістю гравців RUSE; хоча, як це часто буває, лаються найбільше саме ті, хто пропустив спам у відношенні до себе. А переможців, як відомо, не судять.

Виноски Редагувати

  1. Нормальна тактика зосередження артилерії на головних напрямах атаки