FANDOM

B17 Літаюча фортеця
Б-17 01
Боїнг-17G Літаюча фортеця
Підпис Наймогутніша із колись побудованих
Конструктор, бюро
Icon USA

США
Місце розробки, випуску Злітне поле
Призначення Дальній бомбардувальник
Авіаматка
Двигуни кільк/потужність 4 × Wright R-1820-97 «Cyclone» поршневі двигуни з турбонагнітачем по 1,200 к.с. (895 квт) кожен
Швидкість Максимальна швидкість: 462 км/г
Крейсерська швидкість: 293 км/г
У грі 450 км/год
Броня літака
Захист = 400
Країни-експлуатанти
Icon USA

США
Бойове застосування 1942+
Ціна покращення $ 35
Покращення $ 50
Примітки Попередник =B25 Мітчел

«Цей літак можна порізати і розсмугувати на шматки ворожим вогнем, при цьому він принесе додому свій екіпаж»
~ Уоллі Хоффман, Б-17 Пілот, 8 ВВС

Бо́їнг B-17 «Літаюча фортеця» (англ. Boeing B-17 Flying Fortress) — перший американський суцільнометалевий важкий чотиримоторний бомбардувальник.

Опис прототипаРедагувати

Літак був спроектований в 1934 році в рамках конкурсу зі створення берегового бомбардувальника, що діє проти кораблів. Через рік був створений перший прототип «Боїнг 299», оснащений двигунами «Пратт і Уїтні» 750 к.с., перший політ якого відбувся 28 липня того ж року. На подальших літаках були двигуни «Райт-циклон» 1200 к.с.

Заводи Боїнга розробили і випустили B-17 «Летючу фортецю», для армії США рівно через 12 місяців.

Заводи компанії Боїнг спільно з фірмами Дуглас і Локхід випустили в цілому 6981 бомбардувальників B-17 різних моделей, а також 5745 інших модифікацій, тобто всього 12726 штук.

Використання в Другій світовій війніРедагувати

Восени 1940 року двадцять бомбардувальників B-17 було поставлено в Королівські військово-повітряні сили Великої Британії.

Літак відразу став легендою, завдяки своїй бойовій потужності і здатності повертатися на аеродром навіть з простреленим фюзеляжем, з якого були вирвані шматки обшивки. Оригінальна конструкція крила дозволяла витримувати важкі пошкодження. 9 великокаліберних кулеметів забезпечували могутній захист.

Проте, були серйозні проблеми з уразливістю бомбардувальника B-17, не вдалося подолати його схильність до спалахування. Був слабкий захист спереду при лобовій атаці винищувачів: з 27 фрагментів важких броньових плит і протизенітних екранів жоден не захищав екіпаж від лобової атаки. При попаданні в лобову частину з гармати або навіть кулемета екіпаж виявлявся абсолютно не захищеним.

Результати денного застосування B-17E/F без винищувального прикриття були плачевні: в ході двох рейдів углиб Німеччині 17 серпня і 14 жовтня 1943 року 120 літаків було збито, а 240 потребували тривалого ремонту.

Не зважаючи на безпрецедентно великі втрати, американські льотчики здійснювали до 1000 вильотів в день.

Операція «Френтік»Редагувати

В-17 поряд з В-24 брали участь у операції «Френтік» (англ. Frantic) спільна радянсько-англо-американська операція з човниковим рухом американських бомбардувальників трикутником Англія — Північна Італія — Полтава. Завдяки наявності повноцінних ремонтно-забезпечувальних баз у вершинах «трикутника» збільшувалась дальність дії бомбардувальників, оскільки не було потреби повертатися на аеродром вильоту. Бомбардування здійснювалося «на проході» між двома вершинами «трикутника», що дозволяло урізноманітнювати напрямки бомбових атак, та робити їх несподіванішими для супротивника.

Операція розпочалась 2 червня 1944 року вильотом з Італії ескадри в 750 літаків (разом з винищувачами прикриття Р-51 «Мустанг»), яка здійснила бомбардування об'єктів на території Угорщини та приземлилась на аеродромах Полтава, Миргород та Пирятин. Втрати американців: 1 — В-17 та 1 — Р-51, п'ять Мустангів повернулося до Італії.

Підготовчі технічні роботи до першого вильоту тривали майже півроку. На полтавських грунтових аеродромах, не придатних для приймання важких літаків за будь-якої погоди, було укладено металеве покриття загальною площею 354 тис. м². Побудовано казарми, госпіталі та квартири для американського персоналу баз. Для прикриття баз з повітря тут було розміщено радянську 329-ту дивізію винищувачів «Ейркобра».

Німецьке командування стурбоване ефективністю нової тактики бомбових ударів союзників, вжило контрзаходів. 22 червня 1944 німецька авіація вщент розбомбила базу в Полтаві, знищивши майже 70 американських літаків. У нічних умовах радянські винищувачі прикриття виявилися цілком безпорадними, в повітря піднялося лише 19 винищувачів. База була приведена в порядок лише через місяць. Човникові бомбардування тривали до 8 жовтня 1944 року, після чого програму було згорнуто.

Тактично-технічні характеристикиРедагувати

Приведені нижче характеристики відповідають модифікації B-17G:

Екіпаж: 10 осіб (командир корабля, 2-ий пілот, штурман, бомбардир, бортінженер (стрілець верхньої турелі), стрілець-радист, стрілець підфюзеляжної турелі, бортстрілець (зліва), борстрілець (справа), стрілець хвостової турелі)
Довжина 22,66 м
Розмах крила: 31,62 м
Висота 5,82 м
Площа крила: 131,92 м²
Профіль крила: NACA 0018 / NACA 0010
Вага порожнього: 16391 кг
Вага спорядженого: 24495 кг
Максимальна злітна вага: 29710 кг
Двигуни 4 × Wright R-1820-97 «Cyclone» поршневі двигуни з турбонагнітачем по 1,200 к.с. (895 квт) кожен

Льотні характеристикиРедагувати

Максимальна швидкість: 462 км/г
Крейсерська швидкість: 293 км/г
Бойовий радіус: 3219 км з 2277 кг бомб
Практична стеля: 10850 м
Швидкопідйомність: 4,6 м/с
Навантаження на крило: 185,7 кг/кв. м

ОзброєнняРедагувати

Кулемети: 13× M2 Browning .50 дюймових (12.7 мм)
Бомбове навантаження: до 7900 кг

У гріРедагувати

Б-17G Літаюча фортеця оновлюється з B-25 Мітчелл. Вантажний потяг з бомбардування працює, то B-17 були озброєні 13 Браунінг М2 кулеметів, які покрили кожен можливий кут атаки на величезному літаку. Міцний, надійний, і з 3-тонний корисного навантаження бомби точно впала завдяки нещодавно винайшли Норден приціл, це може зруйнувати будь-яку конструкцію противника в одному бомбардування перспективі. Тим не менш, B-17 порівняно низька швидкість зробили його дуже вразливим від вогню суперників. Навіть якщо ескада B-17-х років міг тримати кілька бійців в страху, набагато кращі результати можуть бути досягнуті з ескортом винищувачів.

Тим не менш, якщо ворог має тільки пару бійців в повітрі, на подив жорсткі-анти-повітряні гармати Б-17 здатні утримувати свої власні. Тим не менш, рої винищувачів будуть як і раніше знищувати бомбардувальників.

Ці підрозділи є великими в масових кількостях і може перетворити мету в щебінь протягом декількох секунд, відмінно підходить для використання на добре захищених цілей. Але ці одиниці коштують $ 35 і розгортання їх у силу може бути дорогою. Плюс (як і в будь-якому літаку), вони можуть бути повністю знищені, якщо вони не використовуються ретельно, і це може бути величезний фінансовий помилкою.

Під час операції DLC "Робота Захід', унікальна версія з з'являється B-17. Ця версія здійснює ядерну зброю, і запрограмований, щоб напасти на найближчий будівлю під контролем гравців. 2 ескадрильї з'являться 4 і 7 бомбардувальники відповідно на протилежних кінцях карти. Їх дуже важко перехопити враховуючи неефективність гравця - СРСР . У той час як гра класифікує зйомки їх вниз, як бонус цілей, то це майже необхідно, щоб уникнути втрати.

ІсторіяРедагувати

Коли тінь війни почала вимальовуватися в кінці 1930-х років, стало очевидно, що для авіаційного корпусу США потрібно щось трохи більш сучасне, аніж бомбардувальник Мартін B-10. Була необхідність у супер-компактний військовій машині, щоб мала властивості значного бомбового навантаження, дальності доставки бомб, захищенності і витривалості. Спочатку ідея американського «ВВС» була тема, яка була зустрінута в багнети ВМС США, тому що вони вважали себе першим і найкращим лінія оборони з масивними кораблів ВМФ, які патрулювали океан. Думка, що бомбардувальники могли бути успішно наступ було зустрінуте з великим негативу в початкових стадіях обговорення ВВС. Пізніше, бригадний генерал Вільям Мітчелл-виявилося великий прихильник використання довгих бомбардувальників дальності в армійській авіації. Випробування різних типів літаків почалися в червні 1921 року, щоб визначити, якщо смертник міг фактично потопити броненосець. Різні ваги бомб були скинуті, щоб побачити, якщо вони були ефективні.

B-17 бомбардувальник повинен був бути розроблений з трьох основних ідей на увазі:

  • Це мав бути в змозі нести значне навантаження бомби на значній відстані;
  • Це повинен бути здатний витримувати важкі ушкодження від ворожого вогню, все ще будучи в змозі залишатися в повітрі, що дозволяє відмовитися від його корисного навантаження на наміченої мети;
  • Це повинен бути літак, придатний для масового виробництва, з основним дизайном, який буде залишатися незмінним протягом певних модифікацій.

Боїнг отримав монументальне завдання задоволене цими вимогами з початкових інвестицій на Боїнг вклали $ 275,000.00. Проектні роботи почалися влітку 1934, коли Боїнг концептуально Б-17 і перший прототип виробляється Boeing пізніше, щоб бути відомим як"літаючої фортеці". Є. Гиффорд Емері був інженер проекту і Едвард Уеллс був помічником на розвиток B-17. Едвард Уеллс зробив дизайн фюзеляжу, як свого особистого проекту. Конструкція фюзеляжу структура все метал, який глибина 8,6 футів і ширину 7,5 футів. Це гарантувало, що міцність конструкції були розподілені рівномірно по всій довжині Б-17, так, що якщо літак прийняв удар в цій області, це не викликає літак на провал, і аварії.

Після розробки літака, прототип був випробуваний 17 липня 1935, і був відомий як модель 299. Леслі Р. Тауер, головний льотчик-випробувач Boeing взяли літак для його першого польоту липня в 28, 1935. літак виконується, як і очікувалося, і незабаром після цього, Боїнг викладені переконати армійської авіації. Для цього, Леслі вежа вилетів 20 серпня 1935 Луї Зачекайте, поки його пілот, пан Бентон CW Боїнг і Генрі Пратт Ярмо & Whitney в якості пасажирів/спостерігачів. Політ був 9:00 довгі, без зупинки, з середньою швидкістю близько 232 миль на годину.

Кілька інші літаки були оцінені і остаточне тестування і оцінка відбулося 30 жовтня 1935 Серед перспектив, були також Мартін 146 і Дуглас DB-1-моделі Twin двигуна, в той час як модель 299 була чотири двигуни. Як модель 299 піднявся з землі під час випробувального польоту його, він зупинився, розбили на крило і впав на землю, ловлячи у вогні, як це вплинуло на землю. Розслідування авіакатастрофи пізніше з'ясувалося, що аварія була викликана помилкою людини і без механічного несправності.

B17 була названа Flying Fortress Річард Уїльямс, репортером Сіетл Daily Times, який був призначений повідомити про відкритті моделі 299 від 17 липня 1935 він був настільки вражений розміром і силою Модель 299 B-17, що він написав про це у своїй статті і назвав його "Літаюча фортеця", назва якого пізніше була адаптована і зареєстровано в якості назви компанії для виготовлення цих літаків. Літаюча фортеця B-17 міг нести максимальне навантаження бомба 12800 фунтів і екіпаж з 10 чоловік, включаючи пілота, пілот, радист, фотограф, баштовий стрілець, штурман, Bombardier, і два талії канонірів. Максимальна швидкість була близько 233 миль на годину, з запасом палива в 2780 американських галонів. Масове виробництво B-17 почалася в 1941 році для підготовки до війни на Тихому океані з трьома компанії, що виробляють комбіновану зусилля, щоб підготувати літаки, в тому числі Boeing, Дуглас Aircraft Company і Вега відділу Lockheed.

ТактикаРедагувати

Незважаючи на поділ того ж титула «важкого бомбардувальника" з російським Пе-8, обороноздатності B-17G набагато краще, аніж московського візаві. Тільки 3 необхідні, щоб знищити ворожий штаб. Містить 13 .50 кулеметів навколо його корпусу, поряд з його здатністю приймати величезний збиток до того, щоб відступити або руйнується, дає йому відмінний захист від винищувачів. Тим не менш, супроводжуючи його бійцями дозволять більш маневреності та захисту.

Загальні моментиРедагувати

  • Під час кампанії більшість швидкості B17 буде 243km/год [1], що суперечить 450 км/год [2].

Виноски Редагувати

  1. Що відповідає крейсерській швидкості за ЛТХ
  2. Це показник, наближений до максимальної швидкості за ЛТХ