FANDOM

B1 bis
B1bis
Виробник

Франція

Початок створення

Перший варіант 1934

Застосування у військах

Знищення усіх наземних цілей

класифікація

Важкий танк

Екіпаж

4 особи

Вага

32 т

Потужність двигуна

307 к.с.

Максимальна швидкість

24 км/год

Бронювання корпусу

60мм

Озброєння

45мм протитанкова гармата і два кулемети калібра 75мм

Експлуатацію розпочато

1937

Виведений зі складу військ

Після закінчення Другої світової війни

статус

Ціна 20 доларів. Покращення - 75.

B1 bis - важкий танк в грі.

Опис Редагувати

Серйозний танк чия броня рахується непробивною.На жаль, прекрасний захист дорівнює низькій швидкості.На щастя, в бою танк може постояти за себе.В башні вмонтована 47-мм протитанкова гармата, а в корпусі - два короткоствольні пулемети калібра 75мм.

Історія створення Редагувати

Історія танку розпочалась після закінчення Першої світової війни.В червні 1920 року франція прийняла план післявоєнного танкобудування.Танк повинен був сильнішим ніж легкий танк, але поступатися важкому танку.В1 підходив під ці параметри. У січні 1921 початково-тактичні вимоги до танка були сформовані.

Розробка нового танка гальмувалася рядом причин, основною з яких було мізерне фінансування армії впродовж 1920-х років. Більше того, його створення гальмувалося навіть Лігою Націй, у світлі переважаючих пацифістських настроїв, що розглядала розробку настільки потужного та вводу в масове виробництво танка як підготовку до нової війни з боку Франції та загрожувала їй економічними санкціями

Незважаючи на це, у травні 1924 компанія представила перший прототип, який був вдосконаленим варіантом FT-17 .Проте танк не відповідав умовам проекту і побудову цих танків припинили, ще на ранніх стадіях.

У результаті випробувань до березня 1925 року стояло більш зрозуміліше завдання.Тепер треба побудувати не просто танк, за власними розрахунками.За завданням маса танка повинна складати 19-22тони, а броня повинна захищати його від усіх видів піхоти.У січні 1926 року FAHM, FCM і «Рено»-«Шнейдер» отримали замовлення на виготовлення нових прототипів, з метою конспірації позначалися як «Трактор 30» (фр. Tracteur 30).За контрактами, підписаними у березні 1927 року, кожна фірма повинна була представити власний прототип. В якості основного озброєння були обрані короткоствольні 75-мм гармати, а товщина бронювання корпусу становила 25 мм для вертикальних і 10 мм для горизонтальних поверхонь, тоді як товщина литих башти і «рубки» водія становила 35 мм.

В умовах мізерного фінансування, виготовлення прототипів затягувалося, і перший з них, під номером 101, був виготовлений «Рено»-«Шнейдер» лише в березні 1929 року.Його випробування тривали до 1930 року і за їх результатами проект був знову доопрацьований.Два нових прототипи, № 102 і № 103, завершені у вересні 1931 року, відрізнялися збільшенням до 40 мм вертикального бронювання. Всі три прототипи були спрямовані на військові випробування. Для надання їм можливості боротьби хоча б з легкими танками, у вересні 1932 року на них були встановлені башти моделі APX 1, які озброювалися короткоствольною 47-мм гарматою та двома кулеметами.Також доопрацювання, на цей раз вже не принципові, були проведені в механізмі повороту, прицільних пристроях, радіостанції та підвісці. У такому вигляді, через 13 років після початку робіт по ньому, новий танк був у березні 1934 року прийнятий на озброєння під позначенням «Танк B1» (фр. Char B1).

Починаючи з 1935 року танки будувалися на заводах п'яти фірм — Renault (182 одиниці), FCM (72), Schneider (32), FAMH (70), АМХ (47). Всього до припинення виробництва — 15 червня 1940 — виготовлено 403 одиниці.

Танки поліпшеної конструкції отримали назву В1 bis. Їх вага збільшилася до 32 т, посилено озброєння та товщина броні доведена до 60 мм. При цьому сам танк збирався з литих деталей. Ще однією іновцією було застосування гідропідсилювача. У 1937 р. був виготовлений дослідний зразок В1 ter який отримав додаткову броню, систему горизонтального наведення 75 мм гармати, але його у виробництво запустити не встигли.