FANDOM

CA 314
Bombers-caproni- ca 314
Капроні CA 314
Місце розробки, випуску
Icon Italy

Італія
У грі доступний 1939+
Призначення Бомбардувальник
Розміри дов/розм.крил/висота кіля 11.80 / 16.65 / 3.70
Двигуни кільк/потужність 2 ПД Isotta-Fraschini Delta RC.35
Потужність, к. с. 2 х 730
Швидкість Максимальна швидкість , км/год 395
Крейсерська швидкість , км/год 325
У грі 270
Стеля польоту 6400м
Дальність польоту км 1690
Озброєння три 12.7-мм кулемета і один 7.7-мм кулемет
до 385 кг бомб
Модифікації СА-311, СА-312, СА-312, СА-314
Броня У грі захист = 200
Країни-експлуатанти
Icon Italy

Італія
Бойове застосування екіпаж 3 чол.
Ціна $ 15
Примітки Маса, кг
порожнього літака 4560
нормальна злітна 6620

Капроні CA 314 — під час Другої світової війни літак-бомбардувальник.

У грі розділяє звання літака найнижчої стійкості (щодо будь-якого транспортного літака) разом з Skytrain. Кілька пострілів із кулемета чи гармат ППО може збивати CA 314 з мінімальним навантаженням.

Історія прототипаРедагувати

На виставці в Мілані під час 1935 з'явилася прототип Капроні Bergamaschi Ca.306 Борі (північний вітер), шість пасажирських низькорозташованим крилом транспорту. Хоча побудовані тільки в невеликих кількостях, Borea важливо як прабатько цілого ряду легких літаків з двома двигунами виробництва для широкого спектра ролей. Першим з них був влучно названий Ca.309 Ghibli (вітер пустелі), 78 з яких були побудовані для використання в Лівії. Військові версії були використані в якості легких транспортних і розвідувальних бомбардувальників з подовженою заскленої носа, бомботримачами, камер, і з озброєнням, що складається з трьох 7,7 кулемети. Ще одна модель характеризується фіксованою вперед стрільби 20-мм гармати. Сім ескадрилій, оснащених Ghiblis були працює, коли Італія вступила у війну в 1940 році.

Незважаючи на численні технічні проблеми, пов'язані в першу чергу з роботою мотоустановки, фірма Caproni продовжувала модифікувати свій бомбардувальник, в надії, що нові варіанти старої машини виявляться краще неї. У 1940 році три серійного літака Ca.313 R. P. B. 2 послужили досвідченими зразками для варіанту Ca.314 із зміненим озброєнням, яке включало два кулемети калібру 12,7 мм в кореневій частині крила, кулемет Breda-SAFAT калібру 7,7 мм під фюзеляжем і дві бомби вагою по 100 кг або бомбове навантаження масою 160 кг на зовнішній підвісці. Зовні машина відрізнялася від Са.313 зменшеним розмахом крила (при збільшеній площі) і ступінчастою носовою частиною, як у Са.311М. На "триста чотирнадцятому" вдалося ліквідувати майже всі недоліки попередника.

Проведені заводські випробування не виявили будь-які переваги в порівнянні з попередніми серіями (Са.310 і Са.311), але італійські ВПС все одно зробили замовлення на виробництво цих літаків. Причиною тому була як брак літаків, так і багатоваріантність, запропонована фірмою Caproni.

В кінці 1941 р. італійське міністерство авіації замовив три сотні Са.314 для комплектування двох полків нічних винищувачів, двох штурмових полків і одного полку торпедоносцев. У травні 1942-го почалося переозброєння 13-го полку, який втратив перед цим багато бомбардувальників FIAT BR.20: Ескадрильї освоювали Са.313 в очікуванні "триста чотирнадцятих", які прибули протягом літа (близько 30 машин). З серпня літаки 13-го "стормо", що складався з 11-й і 43-ї груп, які діяли з бази Мандурия, эскортировали конвої і полювали за підводними човнами.

Модифікація Ca.314A (Са.314-SC), була літаком супроводу і морського патрулювання. Са.314В (Са.314-RA) являв собою бомбардувальник-торпедоносець, несучий торпеду в 900 кг або одну бомбу в 500 кг , або дві по 250 кг, а штурмовик Ca.314C було обладнано додатково двома кулеметами Breda-SAFAT калібру 12,7 мм під крилом у кореневої частини.

Всього було випущено 73 машини Ca.314A і 80 літаків Ca.314B; 134 примірника Ca.314C були побудовані в Тальедо і 60 - у Понт Сан П'єтро; надалі 60 літаків Ca.314C було побудовано компанією в Кастелламаре-ді-Стабія.

Бойове застосування прототипаРедагувати

Ca314-c1

СА-314 у розфарбуванні Люфтваффе

Відомості про бойовому застосуванні Са.314 досить мізерні. Нечисленні багатоцільові бомбардувальники цієї серії толком повоювати так і не встигли. До початку їх серійного виробництва основним ТВД для Італії була Північна Африка, але до кінця 1942 року там складалося настільки важке становище, що саме час було думати про евакуацію, а не про випробування нової техніки в бойових умовах.

Са.314 не сподобалися морським льотчикам. Характеристики навантажених машин з запасом палива, бомбами або торпедою нікуди не годилися. Технічна комісія, яка займалася цією проблемою, запропонувала полегшувати літаки, демонтуючи нижні вогневі точки і бронювання пілотської кабіни. Таким способом вдавалося виграти всього 250 кг.

Майже всі з 407 новітніх "Капроні" відправили у підрозділи фронтової авіації, де вони використовувалися з найбільшою віддачею. На Са.314 воювали 30-а штурмова група у Північній Африці, 20-й і 21-й полки підтримки сухопутних військ. Дві допоміжних групи "триста чотирнадцятих" - 64-я і 76-я знаходилися на півдні окупованій Франції в Іре, Люку і Кюр-Пьерфу. Італійці застосовували Са.314 на всіх фронтах, окрім східного.

Кілька "триста чотирнадцятих" служили в підрозділах відпрацювання торпедо - і бомбометання, а також у NAI для підготовки екіпажів важких нічних винищувачів "Дорнье" Do 217 J-2. Перехоплювач Са.314 з потужним прожектором в носі брав участь у навчаннях з пошуку мети вночі за допомогою наземних РЛС і мережі постів наведення, що охоплювала до осені 43-го весь північ Апеннінського півострова.

На 8 вересня 1943 р., коли вільна від "дуче" Італія вийшла з війни, у ВПС країни налічувалося 148 Са.314 і 53 Са.313. 40 з них-у штурмових полицях. Безліч "Капроні" знищили під час перемир'я. Але близько десяти Са.313 і Са.314 з 103-ї ескадрильї підтримки разом з чотирма з шести уцілілих.

Війна і Радянським Союзом також не принесла планованих успіхів, так і самі італійці не мали великої радості воювати, ні в спекотній Африці, ні в холодній Росії. Діяльність Са.314 обмежилася тільки польотами над Італією, де в середині 1943 року залишилися літаки і дочекалися перемир'я.

Велика частина бомбардувальників, при цьому, залишилася в руках німців на півночі країни. За прямим призначенням Luftwaffe використовувати їх не ризикнуло, обмежившись передачею Са.314 в навчальні частини. Про те, що Уа.314 можна застосовувати як штурмовик німці згадали тільки в грудні 1943 року. На той момент їх штурмові сполуки виявилися настільки дивними, що в справу пішла практично будь-яка придатна техніка. До появи нових німецьких штурмовиків з італійських літаків тимчасово була створена група NSGr.9, двухэскадрильного складу. В першу ескадрилью увійшли Са.314 з десятьма екіпажами з NSGr.3, а другу оснастили винищувачами Fiat CR.42, пристосованими для штурмових ударів. До весни 1944 року німці базувалися на аеродромі під Туріном і літали на італійських літаках, поки в квітні група не була переобладнана на Ju-87D-3. По всій видимості, останні Са.314 знову потрапили в навчальні та транспортні ескадрильї, де залишалися до самого кінця війни.

У гріРедагувати

  • Незважаючи на те транспортний літак у цій грі, вони були в основному використовується в якості бомбардувальників під час їх нетривалого використання у Другій світовій війні.

Виноски Редагувати