FANDOM

FlaK 88mm
Flak 88 01
На марші
RUSE Flak88mm
У грі
Призначення

німецька зенітна гармата 1928—1945 років. Використовувалася проти авіації та танків.

Виробник
Icon Germany
Німеччина Крупп
Застосування у військах

У грі 1939+

класифікація

Зенітна 88мм-гармата

Максимальна швидкість

У грі на марші 24км/год

статус

Доступна на протязі всієї гри за Німеччину
Вартість 40 долларів

88-мм зенітна гармата FlaK 18/36/37/41 (також відома як «вісім-вісім») (нім. 8,8-cm-Flugabwehrkanone) — німецька зенітна гармата 1928—1945 років. Використовувалася проти авіації та танків.

Історія створення прототипуРедагувати

Згідно з Версальською угодою Німеччині заборонялося мати на озброєні та розробляти зенітну артилерію. Проте вже в 20-х роках німецькі інженери з концерну Круппа знову зайнялися розробкою подібних гармат. З метою подолання обмежень Версальського договору всі роботи з виготовлення зразків велися на шведських заводах Бофорс, з якими у Круппа були укладені двосторонні угоди.

До 1928 були готові прототипи зенітних гармат калібру 75 мм зі стволами довжиною 52 — 55 калібрів і 88 мм із стволом завдовжки 56 калібрів. У 1930 році, передбачаючи розвиток висотної бомбардувальної авіації, німецькі генерали і конструктори вирішили збільшити калібр запропонованої їм 75-мм зенітної гармати m/29 спільної розробки Бофорс і Крупп. Унітарний постріл 105-мм калібру видався надто важким для польових умов: заряджаючий не зміг би забезпечити високий темп стрільби. Тому зупинилися на проміжному калібрі 88 мм. З 1932 року на заводі Круппа в Ессені почалося масове виробництво гармат. Так з'явилася знаменита Acht-acht (8-8) — від німецького Acht-comma-acht Zentimeter — 8,8 сантиметра — 88-мм гармата зенітна Flak 18/36/37.

Її постачання в зенітні частини рейхсверу, сформовані на базі семи моторизованих зенітних батарей, почалося у 1933 році під позначенням «88-мм зенітна гармата зр.18». Вказівка 1918 року в назві гармати була зроблена з пропагандистських міркувань з тим, щоб показати, що Німеччина дотримувалася умов Версальського договору, що забороняв розробляти зенітні гармати.

Бойове хрещенняРедагувати

В 1936 році спалахнула Громадянська війна в Іспанії. На полях битв, які стали полігоном для СРСР та Третього Рейху, вперше випробувалися нові типи озброєнь: винищувач Мессершмітт 109, пікіруючий бомбардувальник Юнкерс 87, 37-мм протитанкова гармата Pak 35/36 та зенітна 88-мм Flak 18.

До складу легіону «Кондор» входило декілька батарей Flak 18. В ході боїв ці гармати з успіхом використовувалися не тільки для боротьби з літаками, а й проти наземних цілей і в першу чергу — проти танків.

З урахуванням досвіду боїв в Іспанії для 88-мм гармат були розроблені бронебійні і кумулятивні снаряди, а гармати, призначені для взаємодії з польовими військами, забезпечені щитовим прикриттям, що захищав обслугу від вогню стрілецької зброї і осколків снарядів і бомб.

Опис конструкціїРедагувати

Ствол гармати складався з кожуха, вільної труби і казенника. Напівавтоматичний затвор клинового типу забезпечував екстракцію стріляної гільзи і зведення бойової пружини за рахунок енергії віддачі, мав скорострільність в 15-20 пострілів за хвилину. Віддачу ствола лімітував обмежувач. Для повернення гармати в початкове положення використовувалися накатники. Під стволом гармати в двох циліндрах змонтовані пружинні компенсатори, що полегшували вертикальну наводку гармати. Основою лафету служила хрестовина, у якої бічні станини при переході в похідне положення піднімалися вгору, а поздовжня балка грала роль воза.

Необхідні для стрільби по повітряних цілях значення кута піднесення, повороту й установки детонатора визначалися приладом управління вогнем і передавалися до гармати на ламповий передавальний прилад через 108-жильний кабель. Цю ж інформацію можна було передати навіднику телефоном

Виробництво та втрати Флак-88 у Третьому РейхуРедагувати

Виробництво та втрати 88-мм гармат під час війни, шт.
1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 Всього:
Виробництво 183 1130 1872 2876 4416 5933 715 17125
Втрати 120 492 1776 2160 4560

У гріРедагувати

У грі 88мм Flak в основному використовується проти танків й авіації, в поєднанні з Haubitze 75мм або Haubitze 150 мм , щоб забезпечити захист для піхоти. Деякі з цих дорогих, але ефективних гармат забезпечать достатній захист, в той час як гравець може зосередитися на військовому будівництві.

FlaK-88 Call of Duty

Тактика застосування у гріРедагувати

  • Батарея 2-4 88х разом із FlaK 20mm забезпечують міцну ППО, хоча і не мобільну [1].
  • Винищувачі також повинні бути використані для захисту їх від будь-яких загроз повітря, оскільки зенітні гармати самі по собі погано захищені.
  • Пам'ятайте, що ці юніти не можуть вести вогонь з лісових масивів чи крізь такі масиви.
  • Добре використовувати прот ранніх літаків, таких як Shindens; Один влучний постріл відразу викликає пожежу, і він буде повертатися на свій найближчий аеродром; ще один постріл знищить літак.
  • При ціні $ 40 FlaK 88 є найдорожчим знаряддям. Зате один або два Флаки-88 забезпечать Вам достатньо прикриття з повітря на певний час.
  • Якщо ви плануєте тільки захист від літаків, чотири Flak 20мм гармати може бути достатньо, щоб захистити територію. Крім того, тільки вид трасуючого вогню з чотирьох Flak 20мм гармат, що перескреслює вогнем небо, достатньо, щоб прогнати групи ворожих літаків геть (у випадку, якщо ворог не вдається до фанатизму).
  • Зенітна артилерія буксирується в причепі при переміщенні, і повинні бути розгорнуті з похідного положення для стрільби, що займає багато часу і висказує супротивникові Ваші наміри, тому ця зенітка найкраще використовується в умовах жорсткої оборони.

Виноски Редагувати

  1. Приклад знаходимо в іншій грі, Call of Duty, у місії Захоплення дамби. Тут зверху на дамбі ГЕС розгорнуті 7 FlaK 20мм, а знизу по течії річки дві FlaK 88 і одна FlaK 20.