FANDOM

Museu da Tecnologia - Locomotiva a vapor Henschel & Sohn

Паравоз, заснований цією компанією у 1936 році

Henschel (Хеншель, іноді Геншель) — (нім. Henschel-Werke), великий німецький машинобудівний концерн. Заснований у 1810 у підприємцем Ґеорґом Крістіаном Карлом Геншелем (нім. Georg Christian Carl Henschel) шляхом створення ливарного виробництва та машинної фабрики в місті Кассель.

Історія Редагувати

У 1848 компанія випустила свій перший залізничний локомотив.

До кінця XIX ст. Концерн включав в себе ливарний, артилерійський і збройовий заводи, а також велике виробництво з випуску локомотивів та іншого залізничного устаткування.

Із закінченням Першої світової війни замовлення на залізничне обладнання сильно скоротилися, і власники компанії вирішили сконцентруватися на виробництві вантажних автомобілів.

Друга Світова Війна Редагувати

У роки Другої світової заводи «Henschel» був провідним виробником танків, літаків і авіаційних двигунів.

Так, на початку 1935, «Henschel» почав виробництво танків Panzer I. Під час Другої світової війни, у 1939—1940 почав великомасштабне виробництво Panzer III та Panzer VI Тигр в 1941 році. «Henschel» був основним виробником «Тигрів». У 1945 компанія нараховувала 8000 працівників, що працювали у дві зміни, кожна по 12 годин. Компанія широко використовувала «рабську працю». Заводи компанії були одними з найважливіших цілей мішеней для бомбардувальної авіації союзників і були майже повністю знищені (на 80%).

З 1949 року в загальній складності випущено понад 86 тис. вантажних автомобілів Henschel. Найуспішнішим став 1969, протягом якого було зібрано 5319 комерційних транспортних засобів.

Останній вантажівка марки Henschel зійшов з конвеєра в 1974 році. Надалі підприємства компанії були перепрофільовані на випуск комплектуючих для вантажівок Daimler-Benz AG.

Що виробляли у R.U.S.E. Редагувати