FANDOM

Ju 52
Ju-52-2 01
Ю́нкерс Ю-52 (нім. Junkers Ju.52/3m)
Початок випуску 1932
У грі доступний 1939+
Конструктор, бюро У грі Злітне поле
Місце розробки, випуску
Icon Germany
Третій Рейх
Призначення військово-транспортний літак
Розміри дов/розм.крил/висота кіля Довжина: 18,90 м
Висота: 4,65 м
Розмах крил: 29,25 м
Площа крил: 110,50 м²
Маса
Споряджений: 9200 кг
Двигуни кільк/потужність 3 х BMW 132T
Тяга (потужність): 750 к.с. (900 кВт)
Швидкість Крейсерська швидкість: 245 км/г
Максимальна швидкість (МШ): 265 км/г
У грі 360 км / год (??)
Стеля польоту 5900 м
Дальність польоту 650 км
Озброєння Кулеметне озброєння 1× 13-мм MG-131
2× 7,92-мм MG-15
Броня
Armor Aircraft
Броня літака (200)
Країни-експлуатанти
Icon Germany
Третій Рейх
Ціна $ 15
Ціна покращення НВ
Примітки Всього збудовано: 4850
Екіпаж: 3 осіб

Ю́нкерс Ю-52 (нім. Junkers Ju.52/3m)німецький військово-транспортний, пасажирський літак.

«3m» в позначенні означає нім. drei Motoren — трьохмоторний. Літак мав неофіційні прізвиська: під час громадянської війни в Іспанії — «Pava» («Індичка»), серед солдат Вермахту — «Tante Ju» — «Тіточка Ю» і «Залізна Анні».

У гріРедагувати

У грі Юнкерс 52 використовується тільки в якості транспортного літака для десантування парашутним способом повітряно-десантних військ Німеччини: в Fallschirmjäger.

У грі було б добре, щоб взяти до відома, що JU52 є найшвидший з усіх транспортних літаків [1][2].

Історія прототипаРедагувати

Розробка транспортного літака Ju.52 почалася в КБ фірми «Юнкерс флюгцойг унд моторенверке» під керівництвом Е.Цинделя в 1929 році. Літак призначався для авіакомпанії «Юнкерс-Люфтверкер Персиен», що входила в концерн «Юнкерс». Основними вимогами до літака були простота, надійність і дешевизна в експлуатації. Швидкості і стелі надавалося другорядне значення.

Проект одномоторного літака був готовий до кінця 1929 року. По конструкції новий літак був подібний до літака Юнкерс W-33. Його особливістю була можливість установки 3 двигунів без дорогих конструктивних змін. Перший прототип був побудований до кінця вересня 1930 року з одним мотором і чисто в вантажному варіанті. На лівому борту і верхній частині фюзеляжу були розташовані вантажні люки, які повинні були полегшувати вантаження і розвантаження літака. Він вперше піднявся в повітря 13 жовтня 1930 року. У лютому 1931 року літак отримав сертифікат льотної придатності. 17 лютого він був продемонстрований публіці в берлінському аеропорту Темпельхоф.

З грудня 1930 року прототип випробовувався в дослідницькому центрі DVL. У червні 1931 року він пройшов дослідну експлуатацію в авіакомпанії «Люфтганза». В ході проведення випробувань до конструкції вносилися зміни: допрацьований планер, посилено крило, мінялися двигуни. Одночасно йшла підготовка до серійного виробництва. Перший серійний Ju.52/3mce (трьохмоторний) вперше піднявся в повітря в квітні 1931 року. У 1932 році почалися постачання літака комерційним авіакомпаніям, а восени 1933 роки почалося виробництво військового Ju.52/3mge.

Ю.52 вперше побачив військову службу у громадянській війні в Іспанії проти Іспанської республіки. Це був один з перших літаків, доставлений армії в липні 1936 року і як бомбардувальник, і транспортник. Брав участь у бомбардуванні Герніки. В якості бомбардувальника використовувався під час бомбардування Варшави, під час вторгнення в Польщу з вересня 1939. Люфтваффе використовували Ju 52 для транспортних ролей під час Другої світової війни, в тому числі для висадки десантників.

Виноски Редагувати

  1. 360км на годину,в порівнянні з 270 км/год інших транспортників
  2. Хоча в дійсності автори гри вчергове напартачили, оскільки максамальна швидкість Ю.52 в реалі усього 265 км/год